loading...
دانلود رایگان
amir-hossein بازدید : 127 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

داستان ویست لند۲ پس از ماجراهای نسخه اول رخ می دهد و چند نفر از گروه رنجرهای بیابان برای پی بردن به راز سیگنال رادیویی مرموزی که منشا آن مشخص نیست،عازم یک ماجرای جدید می شوند که قرار است سرنوشت دنیای مصیبت زده را بار دیگر تغییر دهد.این تمام چیزی است که می توانیم در مورد داستان بازی شرح دهیم چون بعد از داستان بازی برای هر شخص بسته به انتخاب ها و استیل بازی متفاوت خواهد بود.هدف سازندگان بازی این است که اجازه دهند کسی که بازی می کند داستان بازی را شکل دهد و هرکس ماجرای شخصی و منحصر به فرد خودش را داشته باشد.چه داستان اصلی بازی و چه ماموریت های فرعی مسیرهای انشعابی متعددی دارند که هر مسیر با مسیرهای دیگر تفاوت دارد.انتخاب هر مسیر سرنوشت دنیا و مردم ساکن آن دنیا را به طور کلی تغییر می دهد.انتخاب یک مسیر ممکن است باعث شود منطقه ای از بازی نابود شود، یا تغییر کند،یا ساکنان آن عوض شوند،یا ساکنان آن نسبت به قهرمانان حالت تهاجمی بگیرند.حالت انتخابی ویست لند ۲ همانند ویچر است که هر یک از مسیرها برایتان یک بخش جداگانه را باز می کند ولی بخش بزرگی از بازی را از دست خواهید داد و برای تجربه آن باید یک مسیر دیگر را انتخاب کنید. به عنوان مثال تمام شخصیت ها در بازی قابل کشتن هستند و کشتن یک شخصیت کلیدی می تواند داستان بازی را به طرز شگفتی عوض کند یا اگر یک پیام رادیویی دریافت کردید که درخواست کمک می خواهد، اگر به آنجا بشتابید با یک شهر معمولی رو به رو خواهید شد ولی اگر درخواست را نپذیرفتید یا به موقع به نجات آن ها نرسیدید، با یک ویرانه رو به رو خواهید شد. یا مثالی دیگر:ممکن است اعضای گروه کوچک شما آنقدر از دستورات فرماندهیی رنجرهای بیابان سرپیچی کند که افرادی توسط مرکز فرماندهی برای نابودی شما اعزام شوند و به این ترتیب روند ماموریت اصلی بازی و داستان اصلی بازی به طور کلی تغییر کند. بر اساس اظهارات سازندگان بازی، بسیاری از افراد نیمی از بازی را اصلا نخواهند دید!

 

Wasteland 2 PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Wasteland 2 pc cover small دانلود بازی Wasteland 2 برای PC

 

 

اولین بازی ویست لند که در سال ۱۹۸۸ توسط اینترپلی ساخته و توسط الکترونیک آرتز برای اپل۲،کمودور۶۴ و PC DOS منتشر شد،یک بازی نقش آفرینی نوبتی بود که دنیای بازی های کامپیوتری را وارد عرصه آخرالزمانی کرد.داستان بازی د سال ۲۰۸۷ و در مناطقی از آمریکای ویران شده در اثر بمباراناتمی خیالی سال ۱۹۸۸ رخ می داد.قهرمانان بازی اعضای گروهی به نام رنجرهای بیابان بودند که برای نجات بشریت یا  آنچه از آن باقی مانده بود،تلاش می کردند. ویست لند از بسیاری از جهات متفاوت و منحصر به فرد بود.در این بازی به جای الف ها و ترول های قرون وسطایی،قهرمانان ما در دنیای پس از انفجار ویرانگر اتمی با موجودات جهش یافته و گروهک های خیابانی مبارزه می کردند.دنیای بازی کاملا یک دنیای باز و دینامیک بود که هر عمل قهزمانان می توانست تاثیر زیادی روی بخش های دیگر این دنیا داشته باشد.انجام هر کاری راه حل های گوناگون داشت و تجربه هر بازیباز نسبت به دیگری را منحصر به فرد و خاص می کرد.رفتار شخصیت های همراه بازی کاملا طبیعی و غیر قابل پیش بینی بود و ممکن بود بر اثر انتخاب های شما با شما لج کرده و یا ضد شما مبارزه کنند.همه این ها باعث شد ویست لند یه عنوان بی نظیر و تاثیرگذار باشد و چه در زمان عرضه در ۱۹۸۸ و چه سال ها بعد همواره مورد تحسین بوده و بارها در لیست تاثیرگذارترین یا برترین بازی های کامپیوتری تاریخ ظاهر شد.

دیالوگ در ویست لند ۲ درست مثل بازی پیشین و فال اوت نقش اساسی را بازی می کند و مسیر بازی در بسیاری صحنه ها صرفا با دیالوگ عوض می شود. دیالوگ در ویست لند۲ با شیوه ای مشابه در بازی های نقش آفرینی خیلی قدیمی با استفاده از کلمات کلیدی هدایت می شود. هنگام سخن گفتن با شخصیت های درون بازی لیستی از کلمات کلیدی نمایش داده می شود که با انتخاب هر یک از آن ها دیالوگ ادامه پیدا کرده و کلمات کلیدی جدیدی به لیست اضافه می شود.اما تفاوت ویست لند۲ با بازی های قدیمی مشابه این است که با بردن ماوس روی هر یک از این کلمات کلیدی،دقیقا حمله ای که قهرمانان ما بر زبان خواهند آورد نمایش داده می شود تا با انتخاب اشتباه یک کلمه کلیدی،گروه به دردسر نیفتد.به شیوه بازی های فال اوت اولیه امکان تایپ مستقیم کلمات هم در بازی وجود دارد.بسته به کلماتی که تایپ می شود ممکن است اطلاعات مخفی یا اضافی ارایه شده و یا اتفاقات جال بیفتد.لیست این کلمات در جایی وجود ندارد و بخشی اضافی و مخقی از دیالوگ های هر شخصیت درون بازی است و می تواند به اطلاعات بسیار پرکاربرد بهتر مثل محل یک گنج یا ترساندن یک نفر یا کشف مکان مخفی منجر شود.

گروه ما در ویست لند۲ یک گروه ترکیبی درست مثل گروه ترکیبی نسخه اول خواهد بود.۴ نفر اعضای اصلی این گروه توسط ما ایجاد می شوند و به طور کامل تحت کنترل ما قرار دارند. بازی با این ۴ نفر آغاز می شود،اما در طول بازی شخصیت های متعددی وجود دارند که می توانند به گروه ما ملحق شوند.حداکثر ۳نفر به طور همزمان می توانند به گروه ما ملحق شوند که تعداد اعضای تیم ما درست مثل بازی اصلی به ۷ نفر برسد.اما این ۳ نفر با ۴ شخصیت اصلی بازی تفاوت هایی دارند.این افراد شخصیت،اهداف و نیازهای خاص خود را دارند.ممکن است از گروه ما چیزی بدزدند؛درخواست پول یا سهم کنند،سر لج و لجبازی بگذارند،معتاد شوند و دردسر الکی ایجاد کنند و به طور خلاصه،هرکدام داستان و ماجرای خاص خود را دارند.

مهارت های هر یک از اعضای گروه در سرنوشت بازی و همه کارهایی که اعضای گروه انجام می دهند، موثر است و از این رو،ارتقای هر عضو باید با دقت صورت بگیرد. ۳۲ مهارت مختلف در بازی وجود دارد که بعضی از آن ها جنبه طنز و سرگرمی دارند(هر چند بسیار کاربردی هستند) و برخی دیگر،کاملا جدی هستند. به عنوان مثال مهارت تعمیر توستر!! به ما اجازه می دهد توسترهای درون بازی را تعمیر کنیم. این مهارت شاید در ابتدا خنده دار و مسخره به نظر برسد،اما تعداد زیادی توستر در بازی وجود دارد که مردم اشیا یا اطلاعات ارزشمندی داخل آنها مخفی کرده اند و تنها با داشتن این مهارت می توان آن ها را به دست آورد. بقیه مهارت ها مثل Energy Weapons روی مبارزه و کارهای دیگر تاثیر می گذارند.


amir-hossein بازدید : 100 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

داستان بازی Falling Skies The Game زمانی اتفاق می افتد که بیگانگان به رمین حمله می کنند و تنها بازماندگان باید از سیاره در برابر آنان محافظت کنند . در این بازی تیم مبارز باید با انجام عملیات های تاکتیکی مخفیانه برای نجات زمین تلاش کنند و همچنان زنده بمانند تا امید از بین نرود . در این بازی عملیات ها و مراحل بیشماری پیش روی شما قرار می گیرد و و شما با استفاده از مهارت خود باید آنها را پشت سر بگذارید و در عین حال تجهیزات و سلاخ های خود را تقویت کنید تا بتوانید در این مبارات پیروز شوید . در این بازی نقشه های متنوع و جذاب بسیار خودنمایی می کند و شما برای شروع مراحل بعدی مشتاق تر می شوید .

 

Falling Skies The Game-CODEX

 

Falling Skies The Game دانلود بازی Falling Skies The Game برای PC

amir-hossein بازدید : 140 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

درباره ی بخش داستانی این عنوان اطلاعات چندانی منتشر نشده است   اما می توانم کمی شما را با داستان بازی آشنا کنم . شخصیت اول که styx نام دارد قرار است به شهر Akenash سفر کند و بر خلاف چثه ی کوچکش  هدف بزرگی دارد و آن هم این است که بیشتر با خودش آشنا شود و  جنسیت و نوع خودش را بشناسد زیرا دیگر مانند او کمتر پیدا می شوند و تقریبا نسل او از بین رفته است . Akenash جایی است که تمام تاریکی ها از آن جا سرچشمه میگیرند و تمام موجودات خبیث در آن جا هستند به همین دلیل styx باید با استفاده از مهارت های خود به هدفش برسد . اخیرا شخصیت Styx مورد توجه خیلی ها قرار گرفته است و با این که Of Orcs and Men  چندان موفق نشد اما شخصیت خبیث styx ممکن است توجه خیلی ها را جلب کرده باشد علاوه بر این دیالوگ های او نیز بسیار تاثیر گذار هستند همچنین او عاشق دزدی است که این شخصیتش را کامل میکند و ممکن است این بازی را با عنوان  Thief مقایسه کنید آن موقع فرق یک بازی سوم شخص با اول شخص را درک خواهید کرد . استدیوی فرانسوی  Cyanide تمام تلاش خود را میکند که به این بازی  هویت خاص خودش را بدهد ، اما این را نمی توان انکار کرد که این عنوان از بازی Thief الهام گرفته شده است . شما شخصیت styx را در  محیط های خیلی بزرگ و متنوع  کنترل خواهید کرد به طوری که ممکن است احساس کنید این یک بازی open world است اما این طور نیست . عنوان styx راه های زیادی را برای نابودی دشمنان شما فراهم کرده است تا به هدف خود برسید ، می توانید حواس آن ها را منحرف کنید یا اینکه در بین آن ها  مخفی بشوید و در بین انجام این کارها جواهرات و اشیاء با ارزش را  بدزدید . محیط بازی به گونه طراحی شده که فضای زیادی برای انجام مخفی کاری وجود دارد ، در ها و راه های زیادی برای رسیدن به دشمن خود در بازی گذاشته شده است . شخصیت styx خیلی سریع و چالاک است ، اما بهتر است همیشه در حالت مخفی کاری بماند این کار باعث میشود که صدای پای او به گوش دشمنان نرسد اما اگر از دشمنان فاصله زیادی داشته باشد  این کار دیگر لازم نیست و می تواند به سرعت حرکت کند . بهترین روش برای مخفی کاری حرکت در سایه ها و تاریکی است اما برای اینکار باید مراقب نوع دشمن خود باشید.

 

Styx: Master of Shadows PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Styx Master of Shadows pc cover دانلود بازی Styx Master of Shadows برای PC

 

 

اگر با یک شعله ی آتش مواجه شدید  می توانید آن را خاموش کنید تا دشمنان ، شما را نبینند یا این که با پرتاب یک گلوله گلی از راه دور آن را خاموش کنید اما اگر این کار را نزدیک دشمن انجام دهید دشمن  متوجه شما خواهد شد و دوباره  آن را روشن خواهند کرد دقیقا مانند بازی Thief! . در این عنوان مخفی شدن در پشت دیوارها به این معنا نیست که شما به طور کامل مخفی شده اید باید هر لحظه مراقب باشید که آن ها صدای پای شما را نشنوند همچنین باید مواظب باشید که در راه چیزی را به زمین نیاندازید . اگر دشمنان صدای شما را شنیدند فورا باید مخفی شوید تا  وقتی که همه چیز به حالت اول بازگردد اما اگر متوجه حضور شما شدند هیچ راهی دیگر جز ترک آن مکان را ندارید .

هنگام مخفی شدن در صندق ها و چیزهای دیگر می توانید نگاهی به بیرون بکنید تا متوجه موقعیت دشمن شوید اگر به اندازه ی کافی نزدیک دشمن بودید می توانید  بی سر و صدا او را بکشید  یا می توانید از خنجر خود برای کشتنش استفاده کنید اما این کار باعث هرج و مرج میشود همچنین باید بدانید که خنجر شما سلاح کوتاهی است و برای مبارزه های نزدیک سلاح مناسبی نیست .

پس از این که دشمن کشته شد با او چکار کنیم ؟ یا می توانید او را از پنجره به پایین بیاندازید یا این که او را در صندوق مخفی کنید یا با استفاده از یک معجون جادویی جسدش را نامرئی کنید . همان طور که گفتم styx خیلی سریع و چاالاک است و می تواند از بالا به سمت دشمنان حمله ور شود . روش های زیادی برای نابودی وجود دارد اما یکی از جالب ترین روش ها گذاشتن سم در غذای دشمنان است. styx دارای دستیاری نیز هست که به او کمک می کند این دستیار موجودی شبیه به اوست ، styx با احضار موجودی شبیه به خودش برای مدت محدودی می تواند از او کمک بخواهد و با او در انجام بسیار از کار ها همکاری کند . این موجود می تواند حواس دشمنان را منحرف کند ، دشمنان را بکشد ، آن ها را به یک جای معین جذب کند ، خودش را برای کمک به styx منفجر کند خلاصه این موجود خیلی به styx کمک خواهد کرد. عنوان Styx : Master of Shadows بر پایه ی مخفی کاری ساخته شده است و راه های زیادی برای رسیدن به هدفش وجود دارد همچنین شما قدرت ها و امکانات زیادی برای مخفی شدن دارید . این بازی ممکن است بهتر از آن چه می بینید ظاهر شود و تا اینجا هم یک بازی خوبی  بوده است .

منبع توضیحات: وبسایت یوروگیمر

amir-hossein بازدید : 102 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

بازی کلاسیک Gauntlet که یک بازی ۴نفره در کنسول های قدیمی بود، حال بازسازی شده و با حال و هوایی جدید عرضه شده است. یکی از ۴  قهرمان بازی را انتخاب کنید و پا به سیاه چالی مملوء از هیولاها بگذارید و ترکیبی از منحصر به فرد بودن ساختمان ها و سطوح تصادفی بازی را تجربه نمایید. با دشمنان و دزدان، با همراهی دوستان خود به نبرد بپردازید تا ثروت و شکوه را بدست بیاورید. این بازی به ۲صورت تک نفره و چندنفره قابل بازی می باشد که شما می توانید برحسب تمایل خود، یکی از آن ها را انتخاب نمایید و طعم جدیدی از این سری بازی ها را بچشید.

 

Gauntlet PC-CODEX

 

Gauntlet pc cover small دانلود بازی Gauntlet برای PC

amir-hossein بازدید : 237 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

 Watch Dogs بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی فاسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت. یوبی سافت اعلام کرده است که نوشتن داستان Watch Dogs از حدود ۲ سال قبل از شروع مراحل ساخت بازی یعنی سال ۲۰۰۸ آغاز شد و تیم نویسندگی داستان بازی با تحقیق و پژوهش بسیار توانستند تا به موضوعی برسند که به توان آن را برای چنین بازی بزرگی گسترش داد. تیم سازنده داستان بازی را بر مبنای یک چیز ساده پایه ریزی کرده است و آن وجود سیستم های نظارتی در جامعه است. چیزی که امروزه در اکثر مناطق جهان وجود دارد و حتی در انگلستان پوستر هایی بر روی دیوار ها وجود دارد که روی آن ها اعلام شده دولت مراقب شما است. چنین مبحثی که در آن تقریبا تمام فعالیت های انسان ها زیر نظر سیستم های نظارتی است، باعث می شود تا در برخی از مواقع عده ای از مردم از این وضعیت ناراضی شوند و دست به طغیان بزنند. داستان Watch Dogs نیز دقیقا بر روی همین مسئله تاکید دارد، وجود پیش از حد سیستم های نظارتی باعث می شود که یک هکر قدرتمند دست به طغیان بزند و به کمک قدرت هک کردن خود، یک تنه با این سیستم مبارزه کند.

 

Watch Dogs PC -RELOADED

Watch Dogs DLC Unlocker-RELOADED Added

Watch Dogs Update v1.04.497-RELOADED Added

Watch Dogs Bad Blood DLC-RELOADED Added

| نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۰ گیگابایت به پست اضافه شد |

 

Watch Dogs PC دانلود بازی Watch Dogs برای PC

dvd دانلود بازی Watch Dogs برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در شش DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۶۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Watch Dogs برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

همانطور که گفته شد بازی در شهر شیکاگو جریان دارد، شهری که در سایر عناوین صنعت بازی سازی زیاد مورد استفاده قرار نگرفته است و همین مسئله سبب شده است تا این سوال میان مخاطبان پیش بیاید که چرا برای این عنوان شیکاگو انتخاب شده است در حالی که شهر های بزرگ تر و البته جذاب تری چون نیویورک می توانست لوکیشن اصلی بازی باشد. کارگردان این عنوان یعنی آقای Jonathan Morin علت اصلی انتخاب شیکاگو را تناقضات آشکار آن اعلام کرده است. شیکاگو در واقع شهری است که در ظاهر بسیار مدرن و شیک به نظر می رسد و از تجهیزات بسیار پیشرفته ای استفاده می کند ولی در باطن این شهر همین تجهیزات پیشرفته باعث افزایش سطح جرم و فساد شده اند و این تناقض، شیکاگو را برای اینکه داستان بازی در آن جریان داشته باشد مناسب کرده است، امری که در سری پر طرفدار GTA نیز کاملا رعایت شده است و همیشه مکان هایی که بازی در آن جریان داشته است دارای همین تضاد ها بوده اند. همچنین یوبی سافت دلیل دیگر انتخاب شیکاگو به عنوان شهر اصلی بازی را نیز وجود تعداد زیادی سیستم های نظارتی در واقعیت در این شهر اعلام کرده است که باور پذیر شدن داستان بازی را میسر می سازد. وسعت شهر شیکاگو در واقعیت حدود ۶۰۶ کیلومتر مربع می باشد که اگر یوبی سافت بخواهد دقیقا این وسعت را در بازی پردازش کند در واقع یک کار غیر ممکن را ارایه داده است هر چند هنوز نقشه ی این بازی مشخص نشده است ولی با توجه به اینکه این عنوان یک Open World است قطعا سعی بر این بوده است که بیشترین وسعت ممکن در بازی وجود داشته باشد. چندی پیش هم نقشه ی اصلی بازی به صورت ناقص منتشر شد که بر اساس آن می توان حدس زد که یوبی سافت کل شهر شیکاگو را درWatch Dogs پوشش داده است.

 

هک، سلاحی کارآمد

Watch Dogs را می توان در واقع نمونه ی مدرن سری Assassins Creed دانست به این علت که سبک این دو بازی کاملا مشابه یکدیگر می باشد زیرا هر دوی این عناوین در سبک اکشن سوم شخص و مخفی کاری می باشند با این تفاوت که Watch Dogs سعی دارد یک جهان بزرگ تر را به تصویر بکشد. شباهت این دو بازی هنگامی واضح تر می شود که چندی پیش تصویر لوگوی بر عکس شده ی سری Assassins Creed در یکی از تصاویر بازی مشخص شد. Aiden برای مقابله شرکت های نظارتی از سیستم خود آن ها بهره می گیرد، در واقع Aiden از همان سیستم نظارتی یا ctOS برای مقابله با دشمنان استفاده می کند. Aiden می تواند با هک کردن دوربین های مدار بسته موقعیت منطقه ای را که زیر نظر دوربین ها می باشد را مشاهده کند و حتی افرادی را که در محدوده ی دوربین وجود دارند شناسایی کند. او همچنین قادر است با هک کردن یک دوربین و از طریق همان دوربین هک شده، دوربین دیگری را که در محدوده ی آن می باشد هک کند که این امر در یکی از تریلر های بازی قابل مشاهده بود. در سیستم ctOS یک بانک اطلاعاتی از اشخاص موجود در شهر وجود دارد و Aiden با هک کردن این سیستم پیچیده به این بانک اطلاعاتی دست یافته است. او قادر است با هک کردن تلفن های همراه این اشخاص اطلاعات مربوط به آن ها را استخراج کند در چنین مواقعی است که ممکن است وی در این جست و جو به یک فرد مجرم برسد که در این حالت می تواند وی را به شیوه ی خود مجازات کند. بیش از ۳۰۰۰ کیت شخصیتی در بازی وجود دارد و یوبی سافت اظهار داشته که بعید است شما با یک NPC دو بار برخورد کنید و در صحنه حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ NPC متفاوت وجود خواهد داشت.همچنین Aiden قادر است با استفاده از اینترنت Wi Fi تلفن همراه خود و هک کردن وب کم های منزل مردم عادی به درون زندگی شخصی آن ها نیز سرک بکشد که در واقع سازندگان به این امر می خواهند نشان دهند که در دنیای امروز و با وجود چنین تکنولوژی هایی حریم شخصی به معنای واقعی وجود نخواهد داشت و مردم پیوسته تحت نظر هستند. در بازی ایستگاه های رادیویی زیادی نیز وجود دارد که می توانید آن را هک کنید و در جهت مقاصد خود از آن ها استفاده کنید. با استفاده از برنامه ای به نام song sneak app که در تلفن همراه Aiden وجود دارد می توانید از طریق ایستگاه های رادیویی مکالمات مردم را شنود کنید. همچنین تلفن همراه آیدن دارای برنامه پخش موزیک نیز می باشد و شما می توانید با هک کردن تلفن همراه دیگران موزیک های بیشتری را جمع آوری کنید.

 

گردش در شیکاگو

با توجه به اینکه عنوان Watch Dogs بر روی کنسول های نسل بعد در حال ساخت است مسلما از گرافیک مناسبی برخوردار است. یوبی سافت برای ساخت این عنوان دست به ساخت موتور جدید و قدرتمندی به نام Disrupt زده است تا به وسیله ی آن بتواند یک گرافیک قابل قبول را ارایه دهد. همانطور که در تریلر های بازی به وضوح قابل مشاهده است بازی از جزئیات فوق العاده ای برخوردار است و طراحی محیط های بازی بسیار عالی انجام شده است. یوبی سافت که در طراحی محیط های واقعی پیش از این امتحان خود را در سری Assassins Creed پس داده است حال اینبار دست به کار بزرگی زده است و باید شهر شیکاگو را بازسازی کند که تا کنون و طبق نمایش های بازی عالی عمل کرده است. نورپردازی بازی با توجه به اینکه بازی هم در شب و هم در روز جریان دارد با اینکه مستلزم دقت فراوان بوده است سازندگان به خوبی آن را انجام داده اند و در این بین از سایه زنی های زیبای بازی نیز نمی توان چشم پوشی کرد.

 

قدرت ارتباطات

عنوانWatch Dogs دقیقا همان چیزی است که در این زمان به آن نیاز بود، یکIP جدید همراه با کوله باری از ایده های جدید به همراه گرافیک مثال زدنی و گیم پلی فوق العاده هیجان انگیز همراه با داستانی برگرفته از واقعیت های جامعه ی آمریکا و تضاد های موجود در آن که هر فردی را مجاب به تجربه خود کند. هر چند از همین الان می توان اطمینان داشت کهWatch Dogs نیز دارای دنباله های پیاپی همانند سری Assassins Creed خواهد بود ولی نمی توان از تلاشی که سازندگان برای ساخت چنین عنوان درجه یکی چشم پوشی کرد و آن را نادیده گرفت زیرا پس از مدت ها در سبک Open World شاهد یک رقیب شایسته برای سری GTA خواهیم بود.

amir-hossein بازدید : 109 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

عنوان Alien: Isolation که یک بازی اول شخص Survival Horror نیز می باشد ، از فیلم کلاسیک ، ترسناک و تنش آور سال ۱۹۷۹ آقای Ridley Scott الهام گرفته است که در آن بازیکنان خود را در فضایی پر از ترس و خطر می یابند و در سایه ها باید با یک Xenomorph بی رحم و غول پیکر نیز مقابله کنند.البته نباید فراموش کرد که در حقیقت این بازی برگشت به عناوینی است که سبک Survival Horror را به پیش می راندند. از این رو نمی توان انتظار اکشنی خشن داشت. هرچند بازهم در بازی المان هایی از بازی های اکشن هم وجود دارد ولی در اکثر مواقع گرایش افراطی به بازی های سبک جدید همانند Amnesia و Slenderman دیده می شود که از سویی واقعاً جای خوشحالی دارد و از سوی دیگر می تواند این بازی را به نابودی بکشاند. قسمت خوشحال کننده بازی به بخشی برمی گردد که در آن بازی از حالت اکشن محض خارج شده است. اکشن در بازی های امروزی به حدی از افراط رسیده است که در هر بازی می توان گوشه های از آن را دید. همین عملکرد می تواند تا حدودی زمینه را برای حضور سبک ها و بازی های دیگر همانند Amnesia که موفقیت خوبی هم به دست آورده اند، ایجاد کند. پس می توان گفت تا حدودی سبک فرار و مخفی شدن های پی در پی امتحان پس داده و شایستگی خود را ثابت کرده است.

 

Alien Isolation-CODEX

Alien Isolation DLC Unlocker-CODEX Added

| نسخه فشرده BlackBox با حجم ۹.۳ گیگابایت به پست اضافه شد. |

 

Alien isolation PC دانلود بازی Alien Isolation برای PC

 

 

تکرار یک عمل مشخص و تعیین شده برای رسیدن به نتیجه ای متفاوت. همیشه سعی می کنی در بازی از چشم بیگانه در امان باشی و اگر تنها یک قدم فراتر بروی خواهی سوخت. در ابتدا بازی به شکلی به نمایش گذاشته می شود که بیشتر بازیباز ها به اشتباه خواهند افتاد! همه چیز به خوبی پیش می رود ولی ناگهان حوادث دیگری رخ می دهد که تمام معادلات را به هم می ریزد.از همان ابتدا مشخص بود که برای نجات پیدا کردن در این بازی، نیازمند انتخاب های ویژه ای هستیم. برابر هر انتخاب نیاز به استراتژی و اصول خاصی است که بر اساس موقعیت های متفاوت آنها هم تغییر خواهند کرد. به طور مثال برای آنکه در محیطی تاریک از دست بیگانه فرار کنید، باید ساکت بوده و از ایجاد هر گونه صدا و روشنایی(مخصوصاً مشعل یا همان چراغ قوه مخصوص) خودداری کنید، زیرا بیگانه به این دو المان عکس العمل خاصی نشان می دهد.حال فرض کنید در فضای باز قرار دارید، در این فضا دیگر نمی توانید از دو المان پیشین استفاده کنید، مخفی شدن شاید به کمکتان بیاید ولی هرگز برای همیشه جوابگو نخواهد بود. طبق اطلاعاتی که منتشر شده است(اگر واقعاً این طور باشد) بیگانه بر اساس عملکردی که بازیباز از خود دارد، تغییر استراتژی می دهد و شاید شاهد پیشرفت هایی در روند مبارزه و فرآیند شکار او هم شاهد باشیم. پس با بیان این نکات می توان نتیجه گرفت که بازی بیانگر فرایندی است که در آن فرار و مخفی شدن های پی در پی جزء جدایی نشدنی بازی خواهد بود. در دمویی که توسط برخی از بازیبازان مورد ارزیابی قرار گرفته است، در طول بازی خوش شانس بودن هم تاثیر گذار است. زیرا گاهی اوقات در بازی شرایطی به وجود می آید که هرگز فکرش را هم نمی توانستید بکنید. به طور مثال وقتی با بیگانه رو به رو شده اید و سعی می کنید از دست او فرار کنید، ناگهان بیگانه از طریق میانبری که در محیط کار گذاشته شده است به جای تعقیب شما، سد راهتان می شود. چنین شرایطی بازی را برای بازیکن بسیار سخت می کند و سوهان روح او خواهد بود.اگر اولین و دومین نسخه از سری فیلم های Alien را دیده باشید هر دو یک پیام ثابت دارند و آن هم این است که تکنولوژی شما را نجات نمی دهد. در بازی هم شاهد همین پیام هستیم.

amir-hossein بازدید : 350 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

در دنیای گیم عناوین H&S جزو پرطرفدار ترین سبک ها هستند و بازی های زیادی بر پایه همین سبک ساخته و عرضه شده اند برای مثال میتوانیم به بارز ترین آن ها یعنی God Of War اشاره کنیم که در انحصار کنسول سونی یعنی Ps3 می باشد. و یا سری بازی DMC که با شخصیت پردازی خوب دانته جای خوبی میان این عناوین باز کرده است. اما عنوان Ryse با استفاده از پتانسیل بالای داستان های تاریخی توانسته است طرفداران زیادی را تا به این لحظه به خودش جذب کند اما از آنجایی که باز هم از تاریخ غنی و قدیمی روم استفاده شده است فکر میکنم بهتره توضیحی مختصر درباره ی این که چرا روم انتخاب شده است بدهم. از آن جایی که روم در تاریخ بیش از کشور های دیگر خواهان تسخیر ملت های دیگر بوده پس مسلما سربازان آن هم می توانند بسیار جنگجو تر از سرزمی ها و ملیت های دیگر باشند و از آن جایی هم که روم فرهنگ بسیار زیبا و غنی را داشته است مناسب ترین مکان برای پیاده سازی ایده های سازندگان بود تا با استفاده از همین فرهنگ ها و خصوصیات سربازان بتوانند داستان بازی را با ریتمی سریع و همچنین پر جزئیات تر از بازی های دیگری که تاریخ نیز در آنها نقش داشته است را دارا باشد. برای مثال سری AC هم دارای داستانی تاریخی بود که باز هم دو نسخه از آن یعنی AC2 و AC:BrotherHood در زمان رنسانس ایتالیا و در روم دنبال می شد. و اما در بازی خدایانی نیز وجود دارند که علاوه بر راهنمایی Marius به او کمک نیز می کنند  به جز بربر ها انگلیسی ها هم با روم ها پیش زمینه ای برای جنگ دارند Boudica  دختر پادشاه خیر خواه انگلیسی یعنی Oswald است این دختر دارای آرمان های اخلاقی برای خود می باشد که به آن ها نیز بسیار پای بند است. پدر او در برابر رومیان محکوم به قصاص می شود و دختر او نیز برای همراهی پدر به همراه مردم تظاهراتی را راه اندازی می کند پدر او توسط رومیان محکوم و سرکوب شد تا اینجا متوجه شدیم که رومیان دشمنانی متفاوت دارند و همچنین برای Marius چالش ها و مشکلات زیادی به وجود خواهد آمد.

 

Ryse Son of Rome PC-CODEX

 |آپدیت شماره ۳ بازی Update 3-FTS به پست اضافه شد|

 

Ryse Son of Rome pc cover دانلود بازی Ryse Son of Rome برای PC

amir-hossein بازدید : 155 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

داستان بازی، تا آن جایی که مشخص شده است، خیلی خلاقانه و نو نیست. کلیشه تیمارستان سالیان زیادی بوده، که امتحان خود را در بازی ها و فیلم ها پس داده است. این موضوعی تازه نیست، ولی می توان با قدری کار کردن برروی آن، آن را تبدیل به داستانی کرد، که هیچگاه از خاطر گیمران نرود. بازی از جایی شروع می شود، که ماشین های پلیس بدون سرنشین در خیابان نزدیک تیمارستان حضور دارند. سباستین کاستلانوس(Sebastian castellanos) شخصیت اول بازی و یک مامور پلیس است، که به همراه چند نفر دیگر برای بررسی صحنه جرم وارد می شوند. آن ها با صحنه عجیبی روبرو می شوند، هیچ پلیسی نیست، یا بهتر اینکه هیچ فرد زنده ای نیست. آن ها متوجه می شوند، که یک جای کار می لنگد. پس از وارد شدن به تیمارستان، سباستین متوجه بوی خون می شود. اجساد سراسر سالن پخش شده اند. فیلم دوربین های امنیتی را مشاهده می کنند و تصویر یک زن به صورت شبح مانند، را می بینند، که در حال کشتن ماموران پلیس است. سپس سباستین را به صورت وارونه آویزان مشاهده می کنیم. مردی با هیکل درشت در حال سلاخی و تکه تکه کردن گوشت انسان هاست. او برای بردن شخص دیگری وارد می شود؛ سباستین می فهمد، که نفر بعد خود اوست؛ پس باید دست جنبانیده و خود را نجات دهد. این که شخصیت بازی فردی مستاصل است و نیرویی برای مقابله با دشمنان ندارد، به خودی خود کمی اضطراب بوجود خواهد آورد. سباستین پس از باز کردن خود متوجه در قفل می شود و می بایست کلید آن را از کنار مرد قصاب پیدا کند. اما، او متوجه حضورش می شود. یکی دیگر از عوامل ترس و هیجان مفرط تعقیب و گریز است. در این بازی هم از این اتفاقات کم نخواهد بود. مرد قصاب به دنبال سباستین می آید و خوشبختانه سباستین موفق به فرار می شود.

 

The Evil Within PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۳.۴ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

The Evil Within pc cover small دانلود بازی The Evil Within برای PC

 

 

در ادامه سباستین راه خروج از تیمارستان را پیدا می کند ولی دنیای بیرون چیزی متفاوت با قبل است. ماشین های بدون سرنشین، ساختمان های ویران و متروکه و خیابان های از بین رفته. می توانیم شاهد حضور دوستان او در طول بازی باشیم، که به گفته سازندگان تنها در دقایقی به صورت گذرا وارد بازی می شوند و تنهایی را از شما نمی گیرند.

سباستین به سمت خانه ای روستایی می رود، کم کم از این قسمت به بعد به قسمت های اکشن بازی می رسیم. دشمنان شبیه به زامبی بازی از زمین و زمان سوی شما می آیند و قصد کشتن شما را دارند. البته، دشمنان بیشتر شبیه همان دیوانه های بیمارستان روانی هستند، تا مردگان متحرک؛ دشمنانی که با مشعل و هر وسیله ی تیز و سنگین دیگری به شما حمله می کنند. Boss fight های بازی هنوز کاملا مشخص نیستند، ولی طبق تریلرها و تصاویر منتشر شده، چند شخصیتی حضور دارند، که به احتمال زیاد boss fight بازی هستند. موجوداتی کریه المنظر که باید با آن ها روبرو شد. چیزی که یک boss را در بازی ترسناک و فراموش ناشدنی می کند؛ این است، که مبارزه با او خاص و جدید باشد و او به راحتی کشته نشود. چیزی که nemesis را به یکی از ترسناکترین boss ها تبدیل کرد، این بود، که در طول بازی چندین بار با شما روبرو می شد و شما در هیچ کدام از دفعات قادر به نابودی کامل او نبودید. این نشان می دهد، که شینجی میکامی طرز کار استفاده از boss را به خوبی بلد است و می تواند ابهتی همراه با صورتی زشت و صدایی مخوف تحویل ما دهد.

بوی خون

در این نسل به نظر من دیگر صداگذاری نقش اول را در وحشتناک کردن بازی ندارد، بلکه این گیم پلی است، که نقش اصلی را دارد. دیگر گذشت آن زمان که با هوهو کردن و جیغ های ناگهانی گیمران خوف کنند. الان همه گیمران و طرفداران این سبک به این روش عادت کرده اند و دست سازندگان را از قبل خوانده اند. اکنون وقت خلاقیت بازیسازان است، آن ها باید ترس را کم کم و به نوعی زیرپوستی در بازی های خود قرار دهند. یعنی تاریکی مطلق و خون آلود کردن تمام محیط کافی نیست. می توانیم این را به این حساب بگذاریم، که ابتدای بازی بوده و کمی آسان گرفته شده است. علاوه بر این اسلحه ها سباسیتن قادر است، تا از تله هایی انفجاری هم استفاده کند. به این صورت که وقتی دسته بزرگی از دشمنان برای حمله به شما آماده هستند؛ شما زودتر از ان ها محل حرکت آن ها را تله می گذارید، تا با عبور از آن منطقه چند تایی از آن ها به درک واصل شوند. سیستم سلامتی بازی هم به صورت دستی است؛ یعنی، خطی نسبتا بلند در پایین صفحه وجود دارد، که میزان سلامتی شما را آشکار می کند. وقتی که احساس کردید به نقطه حساس و خطرناکی رسیده اید، باید از سرنگ های سلامتی که در سراسر نقشه پراکنده اند، استفاده کنید. این کار چند ثانیه ای زمان می برد، پس محل مناسبی برای این کار پیدا کنید.

 

بر خلاف re4 ( آخرین شاهکار شینجی بود) که برای انتخاب اسلحه می بایست منویی به نام inventory را باز می کردید و اسلحه دلخواهتان را انتخاب می کردید؛ در این بازی قضیه کمی فرق می کند. سیستم گردش سلاح ها مانند بازی های ساخت Rockstar است، یعنی با نگه داشتن دکمه ای منوی دایره ای شکلی جلوی شما ظاهر می شود، که می توانید سلاحتان را عوض کنید، یا سرنگی را برای پر کردن خط سلامتی تان بردارید. در این بازی برخلاف بازی های Rockstar که ۸ slot وجود دارد، ۴ slot وجود دارد، که این هم از ویژگی های بازی های SH است. شما حتی برای نگه داشتن مشعلتان هم می بایست یکی از این Slot ها را هدر دهید. در این بازی هم مثل همه بازی ها برای ترسناک شدن نور محیط را به حداقل رسانده اند. البته علاوه بر محیط های تاریک محیط های تنگ و باریک هم جو سنگین و کمی ترسناک دارند.

 

از هوش مصنوعی دشمنان هم تعریف بسیاری به عمل امده است. به گفته سازندگان دشمنانی که سلاح های سرد در اختیار دارند و به شما حمله می کنند از هوش مصنوی بالاتری نسبت به دیگر دشمنان برخوردارند. این امر هم کمک بزرگی به روند گیم پلی بازی می کند. مثلا این اختیار را به شما نمی دهد، که به راحتی نقطه ضعف دشمنان پیدا کنید و با نقشه وارد عمل شوید. زامبی ها هم از هوشی برخوردارند، که می توانند، نقشه های شما را برهم بزنند و فکر شما را بخوانند.

 

در این بازی از HUD خیی کم استفاده شده است و در حالت معمولی هیچ چیزی روی صفحه مشخص نیست. تعداد گلوله و اسلحه شما تنها در مواقعی که اسلحه خود را آماده شلیک کرده اید نمایان می شود. خط سلامتی تان هم در مواقعی که خطر جدی است. علاوه بر این هیچ گونه دکمه زنی (QTE) هم در بازی مشاهده نخواهیم کرد، تا همه ی کارها را تنها خودمان انجام دهیم. همین طور فاصله زمانی کوتاهی هم بین شلیک ها قرار داده شده است، تا کمی استرستان در مواجهه با زامبی ها بیش تر شود. سیستم ذخیره سازی اتوماتیک هم در بازی وجود ندارد و باید دنبال محلی برای ذخیره بازی باشید. مثلا پس از مبارزه ای طاقت فرسا و باقی ماندن کمی سلامتی باید دنبال محلی برای ذخیره بازی باشید، تا زحماتتان هدر نرود.

 

زامبی های نسل هشتمی!

محیط بازی بیشتر مکان های بسته خواهد بود و این تنگی و این دیوار ها از عوامل ترس در بازی خواهند بود، پس می بایست از این محیط برای ترسناک تر بودن نیاز به طراحی واقع گرایانه دارد. بیشتر این محیط ها و ضحنه ها در فیلم هایی همچون SAW موجود بودند و چیز جدیدی نیست. معمولا در بیمارستان روانی از این دست ابزار هم پیدا می شود، مثل ویلچر و تخت همراه با دست بند و پابند و لوازم جراحی مثل تیغ و اره، که هر کدام نقش مهمی در بهبود بیماران روانی دارند؛ اما همان قدر که مفیدند، همان قدر هم برای ترساندن مناسب هستند. (بازی ناموفق SAW که اصلا نمی شد نام آن را بازی گذاشت، از این لوازم استفاده کرده بود). همچنین نورپردازی که مهم ترین عامل بازی هایی این چنین است؛ بازی هایی که همیشه تاریک هستند، ولی نباید تاریکی به حدی باشد، که حتی جلوی پایمان را نیز نبینیم ( گیمرها معمولا در هنگام بازی تمام حواسشان و چشمشان به صفحه مانیتور است، به همین خاطر تاریکی بیش از حد صدمات جبران ناپذیری به چشم می زند).

 

در سال های اخیر بازی های سبک SH معمولا اول شخص بودند(amnesia, outlast, dead island) اما، این بازی سوم شخص است و دوربین روی شانه قرار دارد و در مواقعی زاویه راتنگ تر می کند، تا ترس و اضطراب سباستین به شما هم سرایت کند. در کل به همه این موضوعات اشاره کردم، تا بگویم، این بازی با این ویژگی های بصری نیاز به موتور گرافیکی متناسب دارد؛ موتور گرافیکی که انعطاف پذیر باشد و نیاز های سازنداگن را برطرف کند. از افکت های خون گرفته تا نورپردازی و سایه زنی.

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا

 

amir-hossein بازدید : 736 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم Clash of the Titans 2010 دوبله فارسی

 

همراه با نسخه 3D دوبله فارسی

نام فارسی فیلمنبرد تایتان ها

ژانر:اکشن | ماجراجویی | فانتزی

imdb_logo

امتیاز: 5.8/10

کیفیت :720p ، 1080p.1080p 3D  | فوق العاده

حجم :1.69 گیگابایت ،1.68گیگابایت ،846 مگابایت 

اسکرین شات : ندارد

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

دو زبانه ( دو صوت دوبله و صوت زبان اصلی)

خلاصه داستان: داستان در باره پسر نیمه خدای زئوس است که در کودکی از مادر اصلیش جدا می شود و در نزد یک خانواده ماهیگیر بزرگ می شود تا در یک حادثه که موجبش خدایان بودند ان ها راهم از دست می دهد و دست به سفری می زند تا از گسترش خدای زیر زمین جلو گیری کند.

amir-hossein بازدید : 89 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (0)
دانلود بازی FIFA 15 برای کامپیوتر

 

بازی کامپیوتر FIFA 15 فیفا ۱۵ یکی از بازی های سبک ورزشی و شبیه ساز است که توسط EA Sports طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده با تریلری چند ثانیه ای معرفی شده است . اینطور که سازندگان بازی اعلام کرده اند , قرار است این نسخه بر خلاف نسخه های قبلی , از موتور بازی سازی Ignite engine استفاده کنند درست همان فناوری که در کنسول های XBox One و PS4 به کار گرفته شده است . فیفا ۱۵ اولین بازی کامپیوتری است که از چنین تکنولوژی بهره برده است . طبق گفته EA در وبسایت خود , نسخه کامپیوتری دارای تمامی ویژگی های منحصر به فردی است که در کنسول های نسل هشتمی به کار رفته است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

 از این پس می توانید CD Key بازی را ارزانتر از همه جا به صورت آنلاین از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۵۴۴۷۶۸ در تماس باشید .

توجه داشته باشید که هر کد خریداری شده مخصوص یک نفر می باشد و با نسخه ی بازی که در سایت قرار داده شده سازگار است .

 

مشخصات بازی FIFA 15 :

نام بازی : FIFA 15

نام بازی (فارسی) : فیفا ۱۵

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۴

شرکت سازنده : EA Sports

منتشر کننده : EA Sports

سبک بازی : ورزشی و شبیه ساز

 

ویژگی های FIFA 15 Career Mode Editor Light Version 1.0

- این ویرایشگر اجازه می دهد تا پلیر به راحتی تنظیمات حالات شخصی و مسابقات را تغییر دهد

- اضافه شدن دکمه برای بازگرداندن سریع  فایل ها به حالت پیش فرض

- بهبود بخشیدن گیم پلی بازی

- سیستم بازیابی انرژی روزانه بهترین بازیکنان

- تغییر ۱۰۰ درصدی روش بازی بازیکنان بعد از صحبت مربی بین دو نیمه

- افزایش پرخاشگری در مسابقات دربی

- غیر فعال کردن رادیو در بازی

 

FIFA15.CAREER.MODE.EDITOR.1.www.Download.ir FIFA15.CAREER.MODE.EDITOR.2.www.Download.ir

 

راهنمای رفع مشکل Net Framework

ابتدا فایل dxcpl را دانلود کرده و در مسیر Orgin Game > FIFA 15 Demo کپی می کنید

سپس فایل dxcpl را اجرا کنید

گزینه Edit List را انتخاب کنید . پنجره ای باز می شود و با استفاده از گزینه ADD فایل fifa15_demo.exe را انتخاب کنید

بار دیگر ADD را زده و اینبار فایل fifaconfig را از داخل پوشه fifasetup انتخاب کنید

Ok کرده و به مرحله قبل بازگردید .

در قسمت پایین تیک گزینه Force WARP را زده و none را به ۰_۱۱ تغییر دهید

Ok را زده و حالا بازی را اجرا کنید

 تغییرات صورت گرفته در آپدیت شماره ۱:

- بهبود تنظیمات دوربین در قسمت Online Seasones برای بازیکنان مهمان

- بهبود جمعیت تماشاگران بازی های خانگی در بازی های Match Day Live

- رفع مشکل عدم نمایش Game History در پایان بازی

- بهبود شرایط میزبانی از تیم های مهمان در بخش Career Mode و Pro Clubs

- مشکل دویدن غیر عادی بازیکنانی که توپ همراه آن نیست

- بهبود مشکل پیشرفت فیزیکی بازیکنان در طول بازی

تریلر بازی FIFA 15

گیم پلی جدید بازی بین تیم های لیورپول و چلسی با ۲ کیفیت

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows V/7/8/8.1 – ۶۴-Bit
CPU: Intel Q6600 Core2 Quad @ 2.4Ghz (or AMD Phenom 7950 Quad-Core, AMD Athlon II X4 620 equivalent)
RAM: 4GB
Hard Drive Space Required: 13.0 GB
Minimum Supported Video Cards: ATI Radeon HD 5770, NVIDIA GTX 650
DirectX: 11.0
Single System Multiplayer: 2-4 players + 1 keyboard on a PC
Disc Drive: DVD-ROM at 8x Speed
Input: Keyboard, Mouse, Dual Analogue gamepad, VOIP Headset

 

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows V/7/8/8.1 – ۶۴-Bit
CPU: Intel i5-2550K @ 3.40GHz (or AMD FX-6350 Six-Core equivalent)
RAM: 8GB
Hard Drive Space Required: 13.0 GB
Minimum Supported Video Cards: ATI Radeon HD 6870, NVIDIA GTX 460
DirectX: 11.0
Single System Multiplayer: 2-4 players + 1 keyboard on a PC
Disc Drive: DVD-ROM at 8x Speed
Input: Keyboard, Mouse, Dual Analogue gamepad, VOIP Headset

 

 

دانلود بازی FIFA 15 برای کامپیوتر از سایت دانلود فارسی

 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 1,368
  • بازدید سال : 7,478
  • بازدید کلی : 85,042